Wednesday, September 14, 2011

Lagi gambar tak boleh bla

Hello hello! Aku baru berada di ambang patah hati masa tu. Sebab tu aku malas nak update blog. Dan oh yeah internet aku baru kembali ke tahap normal!! Tapi tetap kena guna sikit-sikit sebab nanti quota habis. Huhu.. Tanpa membuang masa aku sajikan beberapa gambar tak boleh bla yg aku baru jumpa.

Aku pun tak pasti samada dia yg terkejut atau aku yg sepatutnya terkezut tengok gambar ni.

Kalau handle basikal tu dah camtu tau2 je la apa yg terjadi seterusnya..yummy sedapnya jatuhan dia.

Liga bola sepak swimsuit antarabangsa kot?

omakopocot miley angkat gunung!(melatah)

Gambar-gambar tak boleh bla sebelumnya: Tak boleh blaa

Berpada-padalah menggunakan internet

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...