Thursday, September 8, 2011

Ada hantu di klip video Malaysian Boy??

Sekarang ni tengah hangat diperkatakan yg ada penampakan hantu kat video klip tu. Aku langsung tak perasan la dalam klip video tu ada 'benda' masa aku post klip video Malaysian Boy kat blog aku. Ada penampakan sesosok makhluk berkain putih & berambut panjang kat 0:41-0:43. Tumpukan perhatian kat sebelah kiri sekali.


TAPI bagi aku la kan. Entah la macam tak percaya je benda tu hantu. Gila terang la hantu tu. Nape tak ada ciri-ciri transparency dia? Nampak macam manusia ada la. Mungkin tu pelakon sesat mana entah kot dia gi masuk masa tengah shooting. Hehe. Tapi kalau korang anggap tu hantu aku tak kisah. Lain orang lain pendapat. =)

                                                            (sekadar gambar hiasan sahaja)

1 comment:

  1. hahahahaha...eyela ade ape bende pulak natang ni buat sane

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...