Saturday, January 5, 2013

Makan Angin (Indonesia)

Bulan Disember 2012 merupakan bulan yang agak sibuk bagi aku. Sibuk makan angin. Hehe.. Macam-macam tempat aku pergi. Tapi aku paling suka kebun teh Brebes. Aku suka sebab cuaca dia yang nyaman & suhu dia yang rendah. Kalau keluar asap (wap air) dari mulut masa cakap-cakap bila kat sana tu perkara normal. Paling sejuk gila bila waktu bangun subuh. Pergh menggigil bila aku bangun tidur. Ni la antara gambar kat sana.











Aku kat sana menginap satu malam. Sewa satu rumah harga dia Rp400000, lebih kurang RM180. Murah la jugak sebab sewa satu rumah, bukan satu bilik. Besar pula tu. Lagi satu, aku rasa Genting Highland dengan Cameron Highland pun kalah dengan kesejukan tempat ni. Mungkin sebab tempat ni terletak jauh lebih tinggi dari aras laut berbanding Genting ngan Cameron Highland. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...